Kedves Vásárlóink! A 104/2021. (III. 5.) Korm. rendelet értelmében debreceni boltunk előre láthatólag 03.22-ig zárva tart!
Telefonos megrendelés esetén, 4000 Ft feletti vásárlásnál Debrecenben és Józsán a házhoz szállítás ingyenes!
Kedves Vásárlóink! A 104/2021. (III. 5.) Korm. rendelet értelmében debreceni boltunk előre láthatólag 03.22-ig zárva tart!Telefonos megrendelés esetén, 4000 Ft feletti vásárlásnál Debrecenben és Józsán a házhoz szállítás ingyenes!

Szállítási feltételek

DPD házhoz szállítás:

Az Adventéka webáruházból megrendelt termékek kézbesítését, szállítását cégünk szerződött partnere, a DPD Hungary Kft ( továbbiakban DPD) futárszolgálat végzi egész Magyarország területén. A szállítási díj 15000.-Ft alatti  megrendelés esetén 1200.-Ft, fölötte ingyenes.

A megrendelt termékeket a DPD a feladástól számított 1-3 munkanapon belül megkísérli házhoz szállítani a megadott szállítási címre.

A 3 munkanapon belüli szállítási határidő akkor érvényes, ha a megrendelő a szállítási címen a szállítás napján elérhető.

A DPD sms-ben tájékoztatja a címzettet a csomag kézbesítésének reggelén, mely tartalmazza a csomagszámot, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban és a futár telefonszámát.

A szállítási díj plusz kettő kézbesítési kísérletet tesz lehetővé, amennyiben az első kézbesítés nem volt sikeres, a DPD futár értesítőt hagy a címzettnél. Ha a címzett nem jelentkezik a futárszolgálatnál, akkor a DPD két egymást követő napon belül  megkísérli a csomag kézbesítését. Ha ez alkalmakkor sem sikerül a csomagot átadni a vevő részére, akkor a futárszolgálat a terméket a legközelebbi DPD depoban helyezi el maximum 5 munkanapig. Amennyiben a terméket a vevő előre kifizette, de azt nem sikerült átadni a részére, akkor annak vételárát a webáruház a vevő részére visszautalja úgy, hogy az átutalt összegből a fuvardíjat levonja. Amennyiben a vevő a vásárlási szándékát továbbra is fenntartja, azt jeleznie kell a webáruház részére az első kiszállítási időpont után legkésőbb 10 napon belül, és a további teendőkről a webáruházzal kell egyeztetni.

 

DPD Csomagpont:

A vevőnek lehetősége van a csomagot a DPD által megadott, országszerte működő DPD csomagpontok valamelyikén is átvenni. A megrendelés folyamán be lehet állítani, hogy mely Csomagponton szeretné a terméket átvenni. A Csomagpontokon csak bankkártyás fizetés lehetséges!  A DPD Csomagpontos átvétel díja 15000.-Ft alatt 1200.- Ft, 15000.-Ft feletti vásárlás esetén INGYENES.

A DPD Csomagpontok jól megközelíthető helyen találhatók,  bevásárlóközpontokban, könyvesboltokban vagy egyéb más forgalmas üzletekben. Ezek a pontok hosszú nyitva tartással, esetleg 0-24 órában működnek, tehát a vásárlók kényelmesen, akár hétvégén is át tudják venni a csomagjaikat. A DPD email vagy sms értesítőt küld a címzettnek az áru Csomagponton való elhelyezésekor. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a Csomagpont nyitvatartási idejét.

 Javasoljuk, hogy olyan Önhöz közel eső Csomagpontot jelöljön ki megrendeléskor, amely 0-24 órában működik, és bankkártyával lehet fizetni!

A szolgáltatásért plusz díjat nem számítunk fel!

 

Fizetési módok:

 

PayPal :

Amennyiben rendelkezik PayPal számlával, akkor a web áruházunkban történő vásárlásakor használja ezt a kényelmes és biztonságos fizetési módot.

 

Utánvét:

Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor rendelésekor  a „készpénzben átvételkor” fizetési módot kell választani. Az utánvét plusz költsége 400.-Ft.

Ebben az esetben a DPD futárnak csak készpénzben lehetséges fizetni!

 

Banki átutalással előre: 

Bank: Erste Bank Zrt

Név: Harmati Éva e.v. 

Bankszámlaszám: 11600006-00000000-93820325

Adószám: 56312359-1-29

Banki utalás esetén a webáruház csak az összeg beérkezése után kezdi el a rendelés feldolgozását, valamint ezután végzi el a termék csomagolását, és készíti azt elő szállító cég részére, illetve a boltban történő átvételre. Amennyiben a fizetés során valamilyen hibát észlel a vevő, és bizonytalan az összeg átutalásának sikerességében, kérjük, hogy a vevő vegye fel a kapcsolatot a webáruházzal az info@adventeka.hu email címen.

 

Általános rendelkezések:

A webáruház a megrendelést követően a megadott e-mail címre visszaigazolja a megrendelést.

Megrendelő tudomásul veszi, hogy amennyiben készlethiány vagy egyéb ok miatt 5-10 napon belül nem tudja a webáruház teljesíteni a megrendelést, erről tájékoztatja a vevőt.

A vevő elállási jogát az ÁSZF tartalmazza.

Adventéka webáruház

2020.11.22.